,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2017. február 12.

Hahó! Még megvagyunk! 1.

,,Csendesedjetek és ismerjétek el, hogy én vagyok az Isten!"
(Zsolt 46:11)

Hosszú ideje nem írtam. Többen kérdeztétek, miért?
Persze válaszokat is adtam.
Aztán leültem, és gondolkodtam, miért is. 
Hiszen mindig is volt más dolgom, mégis tudtam időt szakítani a blogírásra.
Rájöttem, hogy elveszítettem a motivációt. 
Az utóbbi félévben sok-sok változást éltünk meg. Rám ez úgy hatott, hogy lassítottam. Többet szemlélődök, többet olvasok és imádkozom, gyakrabban teszek ,,semmit", inkább át akarom élni az adott pillanat örömeit.
Ráadásul észrevettem, hogy ez a gyerekeknek is jót tesz.
Folyton reklámozom az ,,Egyszerűbb gyermekkor" című könyvet, de rájöttem, hogy magamnál kell kezdenem. Így hát kezdtem is! :)

Készültek azért anyagok és újra tele vagyok ötletekkel, de nem ígérem, hogy visszaveszem a korábbi tempót. Inkább csak ballagok, mint futkorászok.

Csináltam egy kis gyűjteményt arról, mi is történt az elmúlt hónapokban. Ez az első adag.
Évekkel ezelőtt kedvem támadt mandalázni. Persze nem volt egyszerű belekezdeni, mert nem tudtam, keresztényként mit kezdjek a mandala vallási hátterével. Sokan bizonyára legyintenek egyet, de én komolyan vívódtam. Aztán döntöttem. Úgy tekintek rá, mint egy művészeti ágra, ami egyébként tényleg alkalmas a mélyebb szintű elmélkedésre.Nekem az jött be ha magam rajzolom meg. Egyszerű színes ceruzás rajzokat készítek hajlakkal fixálva, amiket aztán elajándékozok.
Íme:





Szeretem ezeket a nyugodt perceket, felüdít a rajzolás, és előre visz a gondolkodás.
Összegzek, értékelek, tervezek és élvezem a változást.

És néha belefér még egy kis extra szórakozás is. :)


Szeretettel :)





2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!
    Van üres eredetid, vagy ahogy rajzoltad, színezted? Ez utóbbiért kár lenne :)))

    VálaszTörlés
  2. Nincs üres, mivel én rajzolom. Már színes ceruzával kezdek neki, és fogalmam sincs az elején, mi lesz a vége. :D Első lépésben csak körzővel megrajzolok pár kört, cikkekre osztom, aztán a kitöltés a képzeletemen múlik. Ez nem nehéz, csak arra kell figyelni, hogy minden körben ugyanazt a motívumot használjam cikkenként, és persze az összeillő színekre is hangsúlyt fektetek. Ne legyen sok szín, de azok több árnyalatban. :) Nagy élmény, ha már rajzolni nem tudok. :)

    VálaszTörlés