,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2016. június 21.

Első gurigaalbumunk igéknek és énekeknek

,,Az Úr pedig monda nékem: Ne mondd ezt: Ifjú vagyok én; hanem menj mind azokhoz, a kikhez küldelek téged, és beszéld mindazt, a mit parancsolok néked." (Jeremiás 1:7) 

Régi tervem vált valóra, amikor elkészült az első kis gurigaalbumunk.
Nagyon helyes kis tárgy ajándéknak vagy csak otthonra, tárolni benne ezt-azt.
Pont akkora a mérete, hogy a kis méretű igés kártyáink, amiből folyton egyre több van, beleférnek.
De sok más dolog is pakolható bele. 
Az eredeti terv szerint igéket és énekeket gyűjtünk bele úti csomagnak.

Curve Road Stock Photos

 Meglehetősen hosszú az út tőlünk a gyülekezeteinkbe. Egy ideje bevezettem, hogy legalább egy fél órát énekeljünk az autóban (és ne az autótípusokat soroljuk, a kamionok teljesítményéről csevegjünk, vagy a rendszámokat tanuljuk :( ). 
Már sok éneket ismerünk, de van amit éppen tanulunk. Ezek szövege betehető egy erre rendszeresített tartóba. A gurigaalbum pont megfelel.

Íme a csapatmunka, amiben a legkisebb is lelkesen részt vett.


A lapított papírgurigák széleit mindkét oldalon megfestettük, 
a közepébe pedig mindenféle színes és mintás lapokat ragasztottunk.


Az album borítója müzlis dobozból kivágott darab krepp-papírral borítva.
(Ha hobbi ragasztólakkal átkenjük, még tartós is lesz.)


Az egyes gurigákat egy harmonikába hajtogatott papírcsíkkal ragasztottam össze.
Egyesével ragasztóztam és illesztettem a gurigák közepébe, így szép egyenletes lett. 


A harmonika két szélső végét a borítóhoz ragasztottam.


Így néz ki oldalról az elkészült album.


Végül az első oldalra beragasztottuk a fent idézett igét, és elkezdtük megtölteni.
Minden egyes gurigából kihúzható valami. Ha nagyon potyogna a nyitott végeken a töltelék, lehet ráhajtható fület készíteni, vagy egyszerűen színes gémkapoccsal lezárni. (Esetleg vannak saját ötleteitek?)


Jó szórakozást és értékes időtöltést!
Szeretettel :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése