,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2015. február 22.

Zsoltárrészletek - 73:28

,,Isten közelsége oly igen jó nékem. Az Úr Istenben vetem reménységemet, hogy hirdessem minden te cselekedetedet." (Zsolt. 73:28) 

Isten közelsége nélkül nem vagyok képes szeretetteljes emberi kapcsolatokra. 
Isten közelsége nélkül csak küszködök, fájdalmat osztok, és a kapott sebeimet nyalogatom valódi gyógyulás nélkül.Távol vagyok Tőle és Tőled is.


,,Isten közelsége oly igen jó nekem."
Isten közelében értelmet kapok. Sérült érzelmeimet, gondolataimat alá tudom rendelni egy magasabb rendű értelemnek és szeretetnek. Isten közelében megtanulok igazán szeretni, megérteni azokat, akik mellettem, velem élnek, vagy akik a távolból is meghatározzák életem eseményeit.
Isten közelében nem számít a jelen gyötrelme, mert új reményt, új életet kapok.
Isten közelében lenni annyi, mint azon elmélkedni, arról beszélgetni Vele, mit tett értem, mennyi áldozatot hozott, mennyit tűrt, mennyi fájdalmat viselt értem, hogy végül boldog lehessek, élhessek és én is örömet szerezhessek.


Amikor közelebb húzódom Jézushoz, már sokat nyertem, de amikor Te is közelebb mégy hozzá, egymáshoz is közelebb lehetünk. Amikor összetalálkozunk, értjük, megértjük egymást akkor is, ha valójában más nyelvjárást beszélünk. De tudjuk, hogy testvérek vagyunk, mert Jézus meghalt értünk, hogy együtt örülhessünk az örök életben.


Az említett igéhez nem kell más csak egy karton háromszög két oldalán kis kivágással.
A nyílásba hátulról Milton-kapcsot tettem, elölről pedig ráerősítettem két kis kartont, amire az emberkéket ragasztottam.


Így az emberkék fel-le mozgathatók. Közben el lehet beszélgetni a gyerekekkel arról, mit jelent Istentől távol, illetve közelében lenni, és ha többen is ott vagyunk, mennyi örömünk van a közösségben, amit az Úr Lelke életre hív.


Örömteli közös tanulást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése