,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. szeptember 23.

Variációk szívre 5. - Anna kiöntött szíve

,,Anna pedig felele, és monda néki: Nem, Uram! bánatos lelkű asszony vagyok én; sem bort, sem részegítő italt nem ittam, csak szívemet öntöttem ki az Úr előtt." (I. Sámuel 1:15)

Nem volt remény. Nem volt tovább. Vége volt mindennek.
Nagyon szerettem volna, de egészen másképp történt.
Először fájt, aztán belenyugodtam, de a fájdalom...az mindig visszatért.
Megtanultam együtt élni a visszatérő fájdalommal.
Valahogy mégsem volt jó.

Egy hangot hallottam: ,,Öntsd ki szívedet az Úrnak!"
Kiöntöttem. Minden megváltozott. A veszteségek továbbra is veszteségek maradtak, de azt a furcsa fájdalmat nem érzem többé. Remény és békesség költözött a helyére.
Csak szívemet öntöttem ki az Úr előtt.

Ez a szív a Sámuelről készült lapbook része. Csak egy Milton-kapoccsal rögzítettük, hogy mozdítható legyen. 


Alatta kék színes papírból készített ,,kiömlő víz" (kifordítható).


Azalatt pedig az ige található leírva.


Külön papíron is elkészíthető, mappába fűzhető. Kiscsoportos gyermekórára is ajánlom. 
Szeretettel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése