,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. augusztus 28.

Dániel könyve 2. - Az egyetlen Isten

,,Csinálhat-é az ember magának isteneket? Hiszen azok nem istenek!
Azért ímé, megismertetem velök ez úttal, megismertetem velök az én kezemet és hatalmamat, és megtudják, hogy az Úr az én nevem." (Jer. 16:20-21)

Dániel és barátai ahogy betették a lábukat Babilonba, mindenütt bálványokkal találkoztak. Persze ez az otthonukra is igaz volt. Nektek vannak bálványaitok? 
Én gyakran rajta kapom magam azon, hogy egyes dolgok fontosabbak, mint Isten, mert szívesebben töltöm az időmet azokkal, mint a mennyei Atyámmal.

Szeretném, ha nem így lenne, és szeretném, ha a gyermekeim is az Úr útját ismernék meg, az Ő kezét, az Ő hatalmát, az Ő nevét. Nem a félelmet, hanem az istenfélelmet, nem a kézzel, szavakkal, gondolatokkal gyártott isteneket, hanem az egyedül igaz, mindenható, ugyanakkor gyengéden szerető Atyjukat.

Ígértem, hogy megmutatom a kék lap alatti meglepetést.


Íme!  A kék lap másik oldalán a 100. zsoltár található. Apa és Samu minden héten kiválaszt egy rövid zsoltárt, amiből Samu elolvas naponta egy verset. (Végül is az olvasás örömét elsősorban arra kaptuk, hogy jobban megismerhessük Istent.) A hét végén pedig az egészet újra olvassák együtt. A dánieles héten ez a zsoltár volt, ami igazán szépen leírja az igaz istentiszteletet.


A zikkurat térben felállítható, és rá van írva a Jer.16:20-21 igeszakasz.
Ezt házimunka közben ötöltem ki, és nagyon tetszett a fiúknak.


Ez volt a bevezetés.
Folyt köv...
...most jön a java! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése