,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)


Old woman holding bible



2014. augusztus 18.

A kezdet

,,Tanítsd a gyermeket az ő útjának módja szerint; még mikor megvénhedik is, el nem távozik attól." (Péld. 22:6)

Gyermekkoromban nem adatott meg, hogy megismerjem Istent, bár tudtam a létezéséről. Egy számomra megbízható személy váltig állította, hogy létezik.

A nagymamám egy napon az ölébe ültetett, és megkérdezte, szeretem-e őt. Gyermeki lelkesedéstől fűtött válaszom így hangzott:,,imádom". A nagymamám komolyan rám nézett, és azt mondta: ,,imádni csak Istent lehet".

Old woman holding bible

Gyorsan elteltek az évek. Ő elment, amikor nyolc éves voltam. Nem láthatta, hogyan vezetett Isten, hogy gondoskodott hívő barátokról, társakról, és nem tudhatja (még:)), hogy a szerető gondoskodása és ez az egyetlen mondata miként kísér el máig is.

Mára nekem is vannak gyermekeim. Tudom, Isten elsősorban ránk, a szüleikre bízta a zsenge éveik vezetését. De a felelősségen túl, számomra rengeteg örömöt jelent, hogy én taníthatom őket itthon. Ezen a blogon szeretném megosztani azokat az egyszerű vagy bonyolultabb kreatív munkákat, amik mások számára is hasznosak lehetnek akár otthon a gyermekeik tanításában, akár gyülekezeti gyermekiskolában, vagy bibliakörökön.

Szeretettel ajánlom barátaimnak, testvéreimnek és mindazoknak, akik ismerkednek a Biblia tanításaival. Emellett a másik oldalon igyekszem minőségi gyermekirodalommal kapcsolatos feldolgozásokat közzé tenni, amik segíthetnek az értelmes szabadidőtöltésben.

Szeretettel: SZ.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése